Min blivande tatuering ;)

Haha.. ja, av allt det här ska det på nåt vis bli en supersnygg tatuering ;)
Ha ju länge funderat över vad jag riktigt vill ha för nåt.. och nu ha jag
äntligen samlat på mig tillräckligt, känner jag. Så nu är det bara att lämna
in mina inspirationsbilder, berätta vad jag ha tänkt och be nån rita ihop det
på nåt coolt vis. Så det lär nog dröja ett tag innan ni får se resultatet men ;)
Nu är det iaf dags att laga nån mat och sen se vad den här lördagkvällen
ha att erbjuda! ;) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kommer att bli superbra dedära! =)

2011-05-07 @ 17:47:19
Postat av: Micaéla Hedin

Du gör väll inget du kommer att ångra!!

2011-05-07 @ 18:16:48
URL: http://xxmickisxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0