Det går bra nu..! ;)

Precis som rubriken lyder, så går det bra nu.. eller rättare sagt superbra!!
Ha just fått ett nytt jobb, skrev på papperna idag.. så nu är det helt
officiellt. Ha fått heltidsjobb som kommunikatör (eller visual merchandiser
som det nu ska börja kallas) på Åhléns!!!! ;) Börjar där vid årsskiftet
och jag är hur lycklig som helst. Kan inte med ord beskriva hur det känns
att för första gången någonsin ha ett enda jobb, mina arbetstider kommer
dessutom främst att vara 8-17.00 mån-fre.. med nåt undantag bara.
Helt ofattbart! Fick ju göra både intervju och arbetsprov, som jag va
riktigt nöjd över. Blev ännu mer nöjd när jag fick höra att både hon
som är chef och hon som är regionkommunikatör plus hon som jag ska
va "istället" för va riktigt imponerade över hur duktig jag va. Så det ska
bli riktigt spännande ;) Längtar som bara den!! Den första jag ringde till
va min Frida och jag lova, att jag grät t om glädjetårar när jag ringde
och va helt i chock.. så Frida började nästan också grina ;) haha.. vilken
underbar känsla alltså! Det enda tråkiga är att lämna Helena och alla
Lindex, älskar verkligen att jobba där och kommer att sakna det
hur mycket som helst!! Men som alla förstår, så går ju mitt nya jobb
före ett vikariat. Plus att jag känner att jag har gjort mitt på Mysak nu,
ha återvänt förut.. så man ska väl aldrig säga aldrig, men Helena fixar
det där fint utan mig också. Det vet jag, för hon är grym! <3

Kommentarer
Postat av: Lina (butik)

Grattis gumman!=)

2011-11-18 @ 01:00:48
Postat av: evelina

Men gu så roligt för dig!! Grattis tjejen å lycka till, d kom du å fixa hur bra som helst:) hare bäst kramen//e

2011-11-18 @ 01:12:22
Postat av: Helene

Grattis!!!!

2011-11-18 @ 06:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0