Pyjamasparty!! ;)

Ni kanske minns att jag pratade om att jag skulle ordna ett pyjamasparty? ;) Det ägde iaf rum i fredags och det va nog ännu mysigare än jag ens hade kunnat tänka mig. Älskar att jag har så många superfina vänner! <3 Vi pratade mest, spelade "Tjejmiddagen" (ett superroligt spel där man får reda på lite "udda" saker om varann), åt en himla massa gott.. godis, chips, ostkrokar, glass med en massa tillbehör, rostade mackor m.m ;) Hann även med att se en jättefin film "The Vow", blev en ny favorit! Sen så hade jag bestämt för länge sen att vi skulle köra en liten "självförtroendeboosting"-grej :) Så alla fick ta varsin lapp och skriva sitt namn på och sen skicka runt den.. så att alla andra fick skriva varsin positiv grej om en. Blev väldigt uppskattat! Tänkte att det kan va bra att ha en sån lapp att kolla på när man har en sån där "jag-känner-mig-inte-så-himla-bra-just-idag"-dag :) Bestämde förresten att nästa pyjamasparty blir i nån mysig stuga nånstans, längtar redan kan jag lova!! :) Dags att göra lite fika nu och se The Hills, som jag har lånat av bästa Elin!! Kram på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0