Med en touch av rosa! ;)

Känns som att det va länge sen jag la upp nån inredningsbild, så här kommer några hemifrån oss :) Våran härligt rosa hall, som jag verkligen älskar! Men som skulle va helt komplett med ett fönster.. är alldeles för mörkt!! Det går ju inte att göra nåt åt, (förutom att ha en massa lampor) när man bor i ett hyreshus.. men är det nåt jag har lärt mig, så är det att jag trivs bäst i rum som har mycket ljusinsläpp. Så när vi köper eller bygger ett hus, så kommer det att bli minst ett fönster i VARJE rum! Så det så! ;) 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh.. Ni har så fint hos er :)
Kram

Svar: Tack så mycket snälla du! :) Kram!
Maria Hedin

2013-08-04 @ 18:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0