Glöggmys!

Nu har den årliga glöggkvällen varit och vi har då minst lika trevligt varje gång! :) Roligt att umgås med alla samtidigt. Blev en massa tjejsnack, very very much fika och det bästa av allt: julklappsleken! Alla är jämt så tävlingsinriktade.. haha.. och det är väldigt intressant att se vilken grej som det fajtas mest om! Den här gången va det nog det elektriska ljuset ;P Va nog bara jag som inte slogs om det, jag lyckades istället roffa åt mig några pysselböcker.. perfekt! 
 
 
Det är däremot inte det lättaste att komma på vad man ska baka för nytt varje år,
men den här gången fick det iaf bli pepparkakscupcakes med citronfrosting. Gjorde 
några extra och tog med mig på jobbet i lördags. Det blev då väldigt uppskattat! :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0