Nordingrå del 2 ;)

Idag va första arbetsdagen efter semestern och det va riktigt roligt! Va väl inte riktigt vid medvetande när jag skulle upp imorse, så det är tur att jag har en personlig väckare ;) Men väl på jobbet gick det hur bra som helst, man blir ju supertaggad igen när man har fått vila upp sig lite :) Hade bara lite svårt att bestämma mig för vars jag skulle börja, har så mycket roligt att göra.. shit va jag älskar mitt jobb!! Den här veckan kommer verkligen att gå superfort! :) Glömde ju förresten bort att jag hade några fina semesterbilder på vanliga kameran också :) Så bjuder på dom! Jonatan fick ju bl a följa med Fredrik och lägga ut nät när vi va i stugan, fick faktiskt några fiskar och jag lyckades fota fastän vi satt uppe vid stugan och kikade :) Älskar när man har bra zoom, kan ju använda den som kikare ibland.. haha.. ;)
 
 
 
Mysigt uppe på Skuleberget :)
 
 
 
Några bilder från Mannaminne :)
 
 
 
 
 
 
 
Inte direkt sån liten båt ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0