Mysigt värre!

Idag har det varit en mysig dag! Först hade vi månadsmöte på jobbet och överraskade fina Jennie med en blöjtårta :) Jag fick äran att fixa iordning den och vi ville att den skulle va lite cool, så det blev svarta band och tuffa kläder som låg gömda inuti. För att va första gången, så blev jag faktiskt rätt nöjd :) 


Imorrn ska vi äntligen på Guldkalaset, är ju nominerade till Årets Butik :) Hoppas såklart att vi vinner!! Så ikväll har jag testat kläder och är äntligen hyfsat nöjd. Blir bara svarta kläder, men naglar och ett stort halsband i guld :) Det blir nog bra! Nej, nu måste jag avsluta.. för nu blir det myskväll med älsklingen istället för fredagsmys :) Ha en trevlig kväll, kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0