Första semestern tillsammans!

Kan väl egentligen sammanfatta våran första semester tillsammans med tre ord: Så underbart härlig! Tog det himla lugnt och njöt verkligen av att bara få vara lediga tillsammans i tre hela veckor. Va mest hemma i Lycksele och umgicks med vänner & familj. For en sväng till Skellefteå över en helg och hälsade på Jonatans lillebror Sebbe :) Men annars gjorde vi inget speciellt, förutom att jag fick träffa en av mina kompisar, Anna, och hennes barn som nuförtiden bor nere i Skåne. Så det va väldigt roligt! Fotade litegrann iaf, så här kommer några bilder från i sommar :) Kram på er!
 
Hade ju förresten som mål att göra så få tråkiga "måsten" som möjligt under semestern..
så en diskmaskin va ett måste ;)
 
 
Gjorde "hotellfrukost" första lediga dagen.
 
 
Ha fått umgås mycket med min bästa Frida i sommar, det gillar jag! <3
 
 
Kjol och linne va nog min "vardagsoutfit" i sommar, va ju så sjukt fint väder!
 
 
Annas söta dotter Malva.
 
 
Och lilla Elda.
 
 
En härlig kvällstur med båten.
 
 
 
Fina pappa!
 
 
Motorveckan är ju alltid lika härlig, men det va tur att vi hade två veckors semester kvar efter den, för det behövdes.. kan jag lova! ;)
 
 
Jens kom förbi en sväng, alltid lika trevligt!
 
 
Lovade ju i ett svagt ögonblick att jag kunde följa med Frida & Julia och visa upp Julias bil (och oss i tidsenlig klädsel), inför en massssa folk på fredagen på motorveckan! Jag & Frida va kanske lite väl nervösa innan & undrade vad vi hade gett oss in i.. men det gick ju fint trots allt. Julia fick ju prata mest så ;)
 
 
 
 
Och glass i stora lass blev det rätt ofta såklart! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack så mycket! :) Och du verkar ha en härlig blogg, den måste jag kolla in lite mer :)
Maria Hedin

2014-09-09 @ 19:57:50
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0