Maria & Fredriks bröllop

Har ju fått va på två bröllop i sommar och det första va Maria (min bonussyster) & Fredriks bröllop. Jag & Anneli hade fått äran att ansvara för dekorationen & dukningen. Det tog tid, men va samtidigt så himla roligt. Vi ville ju helst inte att nån skulle se nåt i förväg ;) Så vi ville inte ha nån hjälp först, tills vi insåg att vi aldrig skulle orka eller ens hinna blåsa upp 50st ballonger. Så Jonatan & några av hans kompisar va snälla och fixade det åt oss :) Va en himla tur, för vi va ändå där till sena natten. Efter mycket planering & pyssel (och sponsring av stolsöverdrag) va det så roligt att äntligen få se hur bra det verkligen blev. Vi blev så grymt nöjda och det bästa av allt va att få se Maria & Fredriks ansiktsuttryck när dom äntligen fick komma upp & se :) Festen va ju såklart också superbra! Massa trevligt folk, god mat & roliga lekar! :)
 
Såhär såg det ut när vi kom.. 
 
Och såhär såg det ut när vi va klara :) 
 
Det superfina brudparet!
 
Jag & min bästa!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket jobb ni la ner! Mycket tjusigt! :)

Svar: Ja, det krävdes en hel del fix, men det va mest bara roligt! Älskar att hålla på med sånt där! Tack så mycket fina du! :)
Maria Hedin

2014-09-08 @ 22:04:04
URL: http://honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Alltså jag bara älskar din klänning! Fortfarande!

Svar: Haha.. va söt du är vännen! Det gör jag med faktiskt :) Bästa köpet!
Maria Hedin

2014-09-10 @ 21:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0