Hej på er!

Har varit tyst här länge nu, men jag lever! :) Varit sjukt mycket på jobbet den senaste tiden och det är det fortfarande, mycket som händer.. men lite ork till annat fick jag över ikväll iaf :) 

Tänkte att det passade bra att komma tillbaka med ett mysigt inlägg ❤️ Va ju alla hjärtans dag i helgen och vi firade i princip hela helgen. Började lördagen med en mysig frukost och lite presentöppning. Fick en blomma och en superfin klänning av Jonatan ❤️ Han är bäst! Sen kring 12 kom mamma förbi med den årliga chokladasken, hon är ju för söt! Så vi bjöd henne på fika innan vi for och kikade på skotervisningen. Till middag invigde vi äntligen våra plankor, himla gott blev det. Resten av kvällen spenderades i soffan och avslutades med att mina två hjärtan somnade i mitt knä. Så mysigt! På söndagen blev det en spontan tripp till Umeå, hann med mycket shopping på några få timmar och jag fick t om en tidig födelsedagspresent ;) Vad det va får ni se i helgen. Sen när vi kom hem, så blev vi bjudna på en supergod middag hos svärföräldrarna. En toppenhelg med andra ord! ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0