Äntligen Julafton!! :)

Hihi.. känner mig som liten igen, längtar tills jag ska få
öppna alla paket :) Men inte lika mycke som lillebrorsan
gör, han gav som förslag att vi skulle öppna alla julklappar
igårkväll och bara spara en var tills idag. Han fick dock inte
igenom det förslaget ;P Som pappa skrattandes sa: Haha,
det har jag aldrig fått va med om, så det ska inte du heller :)
Hehe.. tyckte att det va roligt sagt! Nu sitter jag bara och väntar
på att bli hämtad, har som sagt jobbat idag, men nu är jag färdig..
så jag hoppas att dom kommer snart. Fick verkligen känna på
julruschen idag, folk stod och hängde på dörren när jag kom till jobbet.
Det va fullt ös i en timma, sen trappades det ner litegrann.. men vi hade
tydligen lyckats slå försäljningsrekordet! Så det kändes skoj :)
Fick dessutom en julklapp från jobbet, undra vad det kan vara..?

Nej, nu ska jag stänga av datorn och ta på mig ytterkläderna,
för nu måste dom snart vara här.

Hoppas att ni alla får en underbar jul, för det har jag tänkt ha!
Många julkramar till er alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0