Jag måste ha världens bästa pojkvän!

Fick ett blommogram idag och titta vad han överraskade mig med!
Nåt liknande har jag aldrig fått förut, gud så vacker! :) Lycklig till tusen!
Han är den stora romantikern i vårt förhållande, får ta och lära mig lite
av honom. Tack så hemskt mycke älskling! Du är bäst!!



                                




























     

I love that you get cold when it´s 71 degrees out.
I love that it takes you several hours to decide about somethings.
I love that you get a little crinkle above your nose when you´re
looking at me like I´m nuts. I love that after I spend a day with you,
I can still smell your perfume on my clothes. And I love that you are
the last person I want to talk to before I go to sleep at night. And it´s
not because I´m lonely, and it´s not because it´s Christmas.
It´s just because you are you! Love you honey!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tror det finns fler som skulle behöva lära sig lite om romantik. Fast det är inte jag... : )

Ha en God Jul!

2008-12-23 @ 14:15:43
URL: http://plutans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varsågod älskling! you make my day!

2008-12-23 @ 21:03:46
Postat av: sis

så fint! :D förstår att du e glad!

2008-12-23 @ 22:36:13
Postat av: Alexandra

nä! vad avis jag blir!!!

2008-12-28 @ 19:25:55
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: mona

den blomman e du värld maria johan älskar dig mycke häls mona

2009-01-07 @ 05:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0