Så sjukt nervös!

Inte bra när man rent av känner hjärtat i halsgropen..
hur det pulserar.. shit säger jag bara.. vet inte riktigt
vad jag blev så nervös över.. men nu är redovisningen
bortgjord iaf. Måste verkligen öva upp min förmåga att prata
inför grupp om jag nångång ska lyckas bli butiksledare ;P
Gick bra t.ex på Mysak.. men det va väl för att det va på
min hemmaplan och inte i ett klassrum inför ca: 30st nästan
främmande personer (har bara träffat dom i kanske 2 mån
sammanlagt). Nån fler som hatar att prata inför grupp? ;P
Men men, man är ju sin egna värsta kritiker!



Kommentarer
Postat av: Lina

Duktig du!=)

2008-12-01 @ 21:35:42
URL: http://zincriosa.blogg.se/
Postat av: sis

Duktigt av dig! Jag va me om nåt liknande idag ;D

2008-12-03 @ 00:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0