Underbara människor!

Måste bara börja med att säga: Shit vilka underbara människor
jag har lärt känna och ännu bättre den senaste veckan! Kommer att
sakna dom nå oerhört under julen, men snart är vi tillbaka i skolbänken
igen och lika gla´ är jag för det! :) Förutom att jag vill att älsklingen ska
följa med hit till Sundsvall isåfall. Det räcker att vara utan dig på julafton,
miss you honey!

Nu är THE-veckan över och det känns bra att ha gjort den, men den hade
gärna fått hålla på längre. Känns som att det här bara va början, men det
är väl lite det som är tänkt.. gissar jag. Vi fick hjälp med att sätta igång
tankeverksamheten, men får fortsätta på egen hand. Det ska nog gå bra.
Så länge man är klar med vad det är som man vill uppnå och det vet jag!

Ikväll har jag varit och ätit middag på Biteline med några ur klassen,
synd att inte så många kunde komma. Men vi som va där hade skoj :)
Eftersom att jag ska upp och jobba imorrn och inte orkar följa med ut
på krogen, så gav jag som förslag att vi skulle gå hem till mig efter
middagen. För då kunde dom förfesta hemma hos mig, så även
jag fick lite sällskap :) Det blev lite gammal hederlig karaoke,
några sjöng för full hals. Finns även bevis ;P Annars blev det mest
en massa prat om allt mellan himmel och jord, som man brukar säga.
Är så glad att jag har träffat My, Maja och Ylva. Ni är kanonbra tjejer! :)
Tack för en underbart rolig kväll! God Jul på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0