Middag, paj & film :)

Igår va en kanondag! :) Började med jobb i några timmar, sen mötte
jag upp My och vi handlade lite mat & en massa gott. Sen gick vi en
långpromenad hem till henne, roligt att äntligen se vars hon bor :)
Det va grymt fint uppe vid sidsjön.. ett riktigt vinterland!

Det blev en lång & rolig kväll. Först åt vi en supergod middag och
sen gjorde vi en hallon- och blåbärspaj. Snacka om att jag har längtat
efter att äta det länge. Passade på att göra det hemma hos My, som
har en ugn.. till skillnad från mig ;P Sen åkte vi taxi hem till mig, för att
vi bestämde att det va smidigare att My sov över hos mig. Så att hon
skulle ha närmare till tågstationen imorse. Hon skulle åka hem till
Eskilstuna vid 10. Vi såg film när vi kom hem till mig, The Holiday,
blev så chockad över att hon aldrig hade sett den.. så då blev jag
tvungen att visa henne vilken superbra film det är. Klockan va väl
kring 2 när vi hade sett klart och sen tjattrade vi en hel del.. innan vi
somnade, så vi råkade försova oss imorse. Men det va ändå lugnt,
för vi hann utan problem. Vi hade hursomhelst hur roligt som helst,
tack! Nu har jag däremot inte lika skoj.. sitter här i min ensamhet
och är lite less på mig själv. Ska ta mig i kragen snart.. börja läsa
nån av böckerna, så jag blir lite mer positiv!


Kommentarer
Postat av: sis

va kul du verkar ha jämt ;D

2008-12-21 @ 23:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0