Julen!

Ja, då va julen snart över.. det har varit en mysig jul, så det känns tråkigt att
den alldeles strax är över.. men samtdigt skönt att åka hem till Lycksele.
Det brukar alltid va så stressigt när jag kommer hem, men inte den här gången.
För nu kommer jag att vara hemma länge! :)

Jag börjar jobba kl: 13, men jobbar bara två timmar.. sen åker vi! Joakim
åker lite tidigare.. roligt att ha hunnit umgås med honom en stund. Brukar bli
en gång per år, ibland vartannat år. Ska försöka ha råd att åka och hälsa på
honom till sommaren kanske. Beror på om jag är ledig nåt då. Har ju en oviss
framtid framför mig, men det känns samtidigt ganska spännande! Undra vad
jag pysslar med om ett år från nu? Den som lever får se ;P Nej, fy va hemskt
det lät. Men jag skulle gärna vilja veta det nu :) Nu kommer några bilder från
julaftonen! Måste packa det sista... sen kommer pappa och dom förbi en sväng :)

Min outfit på självaste julaftonen!


Mina oöppnade julklappar, nån har varit väldigt snäll i år! :)


Nu är alla öppnade, fick bara superbra saker! Ni ser den där plommonfärgade
lampan på bilden? Den är min, fast den har inte kommit ännu. Ska hänga den
bredvid min gröna sån där lampa. Det blir perfekt! :)


Resten av mina julklappar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vad fin du var!

2008-12-28 @ 19:24:52
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaha du hade fått en sån lampa jag trodde du ville ha en. Förlåt men jag var nog så inne i handlingen att jag inte riktigt hörde va du sa. Men du vet ju hur jag är. Inge illa menat. Kul de va att träffa dig föresten! Hoppas bara det blir längre än en halvtimme nästa gång. =) Jag vill ju så gärna komma och hälsa på dig igen. Jag ska försöka spara pengar. Men annars får du komma. Du behöver ju inte lika mycket pengar för här finns ju inte lika mycket affärer. ;) Massor med bamsekramar från mig. Kraaaaam!

2008-12-28 @ 20:56:48
Postat av: Johanna

Oj, ja du måste ha varit snäll ;)

Kul att du kommer hit imorrn hihi

2009-01-03 @ 19:30:20
Postat av: Alina

söt du är!!

2009-01-03 @ 19:32:21
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: mona

vad fin du va på jul maria kramis mona

2009-01-07 @ 05:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0