Fredagen

Jaha.. då var den efterlängtade helgen snart över ;/ Fredagen började med städning.. hehe, orkade inte göra det på torsdagkvällen. Tog det bara lugnt och försökte vila upp mig lite. Elin kom kring tolv-tiden, så vi gjorde oss iordning och gick ner till Rummet. Skulle få en present av dom som jobbar där och vilken present jag fick! Dom gav mig ett presentkort på två gardinlängder.. som jag hade sagt att jag hade funderat på att köpa. Hur snygga som helst :) Så där sparade jag 500kr, fick ett gulligt kort också :) Roligt att dom va nöjda med min insats. Hursomhelst så skulle jag lämna tillbaka en nyckel, så vi gick förbi outlet:en också, där fyndade Elin litegrann. Sen begav vi oss ut till Birsta och det blev en lång dag, for inte därifrån förrän dom stängde. Hyrde en film på vägen hem, What happens in Vegas, men såg idol först och sen orkade vi bara se en liten bit av filmen.. så jag såg resten nyss :) Den va bättre än vad jag trodde. Det blev en ganska tidig kväll, för att orka med lördagens bestyr.



8/pb230005_22123717.jpg" alt="" />

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0