Fy f*n va jag är trött!!

Nu börjar helgens bravader ta ut sina krafter.. är så grymt trött.
Vaknade just.. efter en timmes powernap, för att kanske orka göra nåt.
Ska iaf plocka undan lite saker som inte ligger på sina platser,
främst kläder. För imorrnkväll efter föreläsningen (Nisse Simonsson)
ska jag, My och Mariana va här och försöka plugga till nästa prov.
Mysigt att få besök, Mariana har aldrig varit här än och My va bara här
tvärt när det såg ut som ett bombnedslag (första veckan jag bodde här,
tror jag att det va). Så det känns extra skoj! :) Plus att jag längtar till torsdag,
när vi också ska plugga.. men vi ska även grilla och kanske åka madrass
vid Sidsjön. Ska bli skoj att få uppleva lite mer av mitt älskade Sundsvall :)

Kommentarer
Postat av: sis

Du verkar då ha fullt upp hela tiden :)

2008-11-24 @ 23:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0