Glömde ju säga..

hur teknisk jag är ;P eller inte.. va hursomhelst utan
internet igår, snacka om att bli handikappad.
Fattade inte riktigt vad det va som hade hänt,
men det är Johan som betalar för internet så han
trodde att det kanske va nån räkning som hade kommit bort.
Adressändringen funkar inte som den ska.. men han ringde
till Telia idag och han hade inte missat nån räkning.
Det tragiska va att internet fortfarande inte funkade när jag
testade idag efter skolan. Så då kom jag på den smarta idén
att testa att koppla lös sladdarna till modemet och koppla in dom
igen.. och självklart funkade det. Tänk att det oftast är så enkelt,
det va bara synd att jag inte testade det igår när jag va så göralös..
eller mest ville slippa plugga.


Kommentarer
Postat av: sis

haha smart..sa int jag nåt om kablarna igår? :)

skickar ett mail föressten.

2008-11-26 @ 22:05:05
Postat av: Maria

haha jo, jag tror det :) tack för lösenordet, kikade inte på nån annans sida ;P

2008-11-27 @ 20:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0