Grattis älskling!!

Det är ju min älsklings födelsedag idag, så självklart måste jag skriva en hälsning till honom här också ;) Tråkigt att han är borta och jobbar på sin födelsedag, annars hade jag överraskat honom med en, så gott som,hemgjord tårta.. men lite skönsång (eller inte) fick han ju iaf :) Inte ofta nån får höra mig sjunga, men vad gör man inte för kärleken ;P

Annars har den här kvällen gått väldigt fort, pratat med fler personer än jag gjort på länge. Var väldigt populär ikväll, har pratat med: Pappa, Susanna, Farmor, Farbror Joakim :), Lina, Elin två gånger och Älsklingen flera gånger :) Inte lätt att skriva färdigt skolarbetet när man bara sitter i telefon. Men snart är jag faktiskt färdig, tror jag. Måste va det, för jag vill se filmen på trean. Har sett den hundra gånger, men den är bra.. hehe och en bra ursäkt för att ta en paus från pluggandet. Får väl fortsätta imorrnkväll ifall jag inte blir klar, för då har jag annars bara chokladbollsbakning på schemat. Tänkte bjuda på det min sista dag på lia:n. Har ju ingen ugn, men mina chokladbollar är väldigt goda.. så dom lär nog inte bli missnöjda :) Måste bara skryta lite på mig själv, blev faktiskt klar med den ena uppgiften igår och när jag la mig och försökte somna, tänkte jag: Fy f*n va jag är bra!! För det är jag ;P

Kommentarer
Postat av: sis

Ja bra gjort av dig ;) redan innan deadline också ;D

2008-11-19 @ 00:17:21
Postat av: sis

Ja just hälsa grattis till Johan jag har inge pengar på telen.

2008-11-19 @ 00:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0