I miss my old apartment..

Saknar min gamla lägenhet.. hittade kort sen tiden på BBV..
det jag saknar mest är nog att det va så stort, hallen och min blivande
walk-in-closet. Va så nöjd med den.. många som hjälpte till nu när jag
tänker efter. Pappa hjälpte mig att riva ut allting, jobbigast va det att få
bort garderoben.. den va väldigt hög och satt fast som bara den.
Jag målade taket och väggarna.. mamma tapetserade och farfar
la golvet åt mig :) Tur att jag har dom som kan :) Men vi hann inte göra
färdigt innan jag bestämde mig för att sälja och flytta till Umeå.
Men lite skillnad blev det iaf :)

Före



Efter


Kommentarer
Postat av: Alexandra

ja det hade varit kul att se resultatet!

2008-11-28 @ 12:58:22
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Anna

Nämen tjenare! Inte visste jag att du bloggade, men det var kul att du kommenterade så att jag vet om det - då kan jag börja läsa din också :) Det är bara fint med mig, sj då? Går det bra i Sundsvall?



Självklart får du länka min blogg, det är ju bara roligt med uppskattning :)

2008-11-28 @ 15:57:04
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0