Jobb för halva slanten..

Ja, det blev inte riktigt den lugna och sköna helgen som
jag hade tänkt mig. Fick erbjudande om att jobba fredageftermiddagen
och lördagen.. som den fattiga student jag är kunde jag ju inte tacka nej.
Blir lite extra klirr i kassan, kan behövas. Annars har helgen främst bestått
av en massa mys, god mat, pluggning och lite vandring på stan idag. Är ju
nästan ett måste när det är skyltsöndag. Är så mysigt med all julbelysning,
men det hade gärna fått va lite mysigt väder som igårkväll. Då snöade det,
stora snöflingor.. sådär som på film ;) och idag va det bara slask..
Snart blir det nog Wallander.. blir nog aldrig less på varken det eller Beck.
Va en riktigt bra tv-dag idag.. först Ensam hemma (den är så bra, fortfarande)
och sen One Tree Hill. Sköt om er, trevlig första advent! :) 


Min och älsklingens fredagsmiddag, kyckling med en massa tillbehör :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

åh vad gott det ser ut!

2008-12-01 @ 13:09:43
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0