Kan knappt fatta..

att jag redan har helg!! Underbart :) Har dock ganska mycke att göra..
plugga inför nästa prov och hoppas på att det går lika bra som förra ;P
Umgås med älsklingen, han kommer imorrn nångång. Rensa eller iaf
städa upp i garderoben.. brukar aldrig ha sådär stökigt i den.
Sist men inte minst ska jag försöka bli klar med julklappsköpen,
iaf bestämma vem som ska få vad. Skulle va skönt att ha det bortgjort
tills jag kommer hem till Lycksele. Dom klapparna måste jag ju släpa
med mig dit :) Längtar som tusan till glöggkvällen med tjejerna!
Fick inbjudan igår och det blev den kvällen som jag gav som förslag,
perfekt!! Nu ska jag nog rensa garderoben.. eller lägga mig på soffan
och vila magen lite, har nyss ätit mig proppmätt på mina goda pannkakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0