Lördagen

På lördagen blev det shopping både i stan och i Birsta. Först gick vi inne i stan en stund och där hittade Elin en massa julklappar. Sen käkade vi lunch på Subway, första gången för min del och det va lika gott som alla säger. Efter många timmars shopping i Birsta blev det fika på Wayne´s Coffee. Älskar verkligen deras fruktsmoothie!

Kvällen bestod av middag på restaurang, bio (Twilight, en superbra film!). lilla julaftonen och en massa prat.. vi somnade inte förrän halv fem imorse och jag blev väckt av älsklingen just före tio. Så det har inte blivit så mycke sömn inatt, inte konstigt att jag är trött nu.. har bara slöat framför tvn sen Elin for.

Har haft jätteroligt i helgen och längtar tills hon kommer och hälsar på igen.
Tack för julklapparna och för i helgen! :)






Kommentarer
Postat av: Elin

TACK själv! Jag har också haft det super! Värsta semestern! Synd bara att den var så kort. Vi hörs! Kram

2008-11-24 @ 19:40:07
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0