Nästa lista ;P

Ja, eftersom jag inte har haft tid att blogga på senaste på grund av att jag knappt har varit hemma och annars har den mesta tiden gått åt till att plugga eller prata i telefon (i torsdags pratade jag i ett sträck (dock med 4 olika personer) från det att jag gick hem från jobbet tills medium började. Efter medium ringde Elin :) Trevligt att prata med folk, men tiden flyger ju iväg. Därför blev jag tvungen att ägna en stund av helgen till pluggning. Har därför tappat lite inspiration till skrivandet, så jag börjar med att göra som alla andra :)

(x) snott den här listan från Elin
(x) rökt en cigarett
(x) varit full
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(x) hånglat med en främling
(x) ljugit för en kompis
(x) skolkat
(x) sett någon dö
(x) flygit
(x) åkt snowboard (några gånger i 7:an) 
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt utklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x) åkt släde
(x) varit ensam
(x) tittat på en solnedgång
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
(x) känt mig som en utstött
(x) hatat mitt utseende
(x) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) varit på andra sidan landet
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungit karaoke
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
(x) skrivit ett brev till tomten
(x) blåst bubblor
(x) gjort upp eld på en strand
(x) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan uppfylld
(x) burit pärlor
(x) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) burit en svart klänning
(x) drömt att jag gift mig med någon
(x) fastnat med tungan i metall
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
(x) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) stannat uppe hela natten
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) haft en träkoja
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) tror på spöken
(x) blivit tillsagd av en främling att du är het
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
(x) varit svartsjuk
(x) jag kan skriva utan att titta på tangenterna

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var inte dåligt : )

2008-11-09 @ 21:32:54
URL: http://plutans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0