Rallybrudar!

I helgen har jag haft besök av min kära syster.
Vi har haft det mycket trevligt :) Hon kom inte fram
förrän vid åtta i fredagskväll, så då blev det mest
bara idol-tittande, lite dator-sittande och godis.
Lördagen bestod dock av en massa shopping,
både i stan och i birsta (främst från syrrans del ;P),
middag på restaurang och biobesök. Såg Rallybrudar,
hade inte så höga förväntningar.. men den rekommenderas
starkt! Fick många glada skratt, en positiv överraskning.

Bild på syrran, glömde bort att ta kort i helgen,
så ni får nöja er med ca: 1 månad gammal bild.



Här kommer en bild på mig med.. ursäkta att den blev så suddig ;/
Har iaf lugg igen, trivs i det och hade tänkt färga, men tror inte att jag
behöver det. Är nog bra som det är :)

Kommentarer
Postat av: sis

hehe ja jag kände mig då som en liten rallybrud när jag körde hem!! 5 av 5 toasters!

Känns tråkigt o va hemma.

Kram

2008-11-02 @ 23:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0