Saknar alla er därhemma!

Det går inte speciellt bra för mig att försöka skriva varje dag,
men det är mitt mål. Roligt att själv kunna läsa sen kanske :)
Igår hade jag då en väldigt bra anledning till att inte orka skriva..
hade nämligen sprängande huvudvärk från middagstid ungefär.
Trodde att det va för att jag hade druckit för lite, så jag drack som en tok
för att slippa ta en ipren. Är lite emot att proppa i kroppen en massa piller.
Minipiller får gott räcka. Va dock tvungen att ta en ipren för att kunna somna,
har jättesvårt att somna när jag har huvudvärk och det värsta av allt är att den
oftast är kvar när jag vaknar. Då vill jag verkligen inte kliva upp ur sängen..

Hursomhelst, så ägnade jag största delen av kvällen åt mina lia-uppgifter..
mitt mål är att vara helt klar och väl förberedd tills på onsdag. Då hinner
jag städa och trixa med lite annat innan Elin kommer på fredagen.
Ska bli superskoj och jag vill ha allt annat bortgjort, så jag bara kan umgås
utan att känna nån stress över skolarbetet. Längtar som tusan! :)

Ja, då var det bestämt. Nästa gång jag kommer hem blir på luciahelgen.
Längtar redan, är så mysigt att komma hem.. speciellt när det börjar vankas jul :)
Kommer att kännas konstigt att va i Sundsvall på julafton, länge sen jag firade
utanförhemtrakten.. men det blir säkert en superbra jul iaf :) Så länge man får
vara bland nära & kära. Luciahelgen kommer då att bli superrolig! På fredagen
ska troligtvis vi tjejer ha våran traditionella glöggkväll (jag försöker få det till att
bli så, så jag inte missar allt roligt som händer därhemma) och på lördagen
blir det en annan rolig sak :)

Saknar som sagt alla er därhemma och dessa godbitar! Hoppas att
mamma har bakat några när jag kommer hem.. ;) En liten pik bara ;P

Kommentarer
Postat av: BA

Haelsningar fran Thailand !!!

30 grader och allt aer bra.

2008-11-16 @ 10:38:04
Postat av: Mamma

Önska går ju alltid! :-)

Sen var det ju bara allt det andra också som du vill ha: köttbullar,kroppkakor,kalops,pizza på sten m.m. hi hi

2008-11-18 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0