The Sisterhood of the Traveling Pants

Efter kommentarerna om The Mist och mardrömmen
inatt, gick jag och lämnade tillbaka den. Ville hellre se
The Sisterhood of the Traveling Pants..
den verkar som en till "feel-good" movie :)
Hoppas bara att jag orka va uppe och se hela.
Har varit en lång dag, många timmars jobb..
10 för att vara exakt, men roligt! Tiden går så
fort när jag är där. Tur att jag redan ligger bra till
med lia-uppgifterna, så jag hinner varva ner lite
på kvällarna också. Ska fortsätta se filmen nu,
har lite svårt att koncentrera mig på två saker samtidigt ;P 



Kommentarer
Postat av: sis

visst va filmen bra!? tror det ska komma/eller finns en 2a också.

2008-11-11 @ 23:19:12
Postat av: Jag själv

Ja, det va den verkligen! Hm.. hoppas det! Ska kolla upp det :)

2008-11-12 @ 20:07:22
Postat av: Jenny

Kul att du tyckte om filmen! 2:an är också bra, finns att se "online".

2008-11-12 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0