Underbar helg!

Älsklingen kom som sagt hem i torsdagskväll
och stannade ända tills i eftermiddag,
saknar dig redan honey! Hur som helst,
så hade vi en lugn och stillsam helg.
Gick på stan en sväng i lördags, hyrde tre filmer..
såg två av dom.. Irene Huss - Glasdjävulen och
Flyga drake. Hemska filmer, men bra! Nu återstår
bara den tredje filmen, The Mist av Stephen King..
vet dock inte om jag vågar se den själv.. så jag kanske
ska ringa och höra om nån vill komma och se den
med mig sen i veckan. Behöver inte lämna tillbaka
den förrän på lördag. Har blivit ett stort fan av Hemmakväll! :)
Vi va förresten bara tvungen att se Hemma Bäst
på 4:an igårkväll, den är ju så bra! Vissa filmer kan
man se flera gånger om. Den är en av dom!

Eftersom varken jag eller pappa va hemma i Lycksele
igår, så blev det inget firande av farsdag. Ringde självklart
och sa grattis, men skickade med Johan en present..
så jag hoppas att han kommer fram med tåget snart,
 så pappa får sin present nångång :)

Till dig honey!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo jag har hört nånstans att det ska komma en ny.

Vågar nästan inte tro det, för bra för att vara sant!

Och förresten, du bör nog inte se The Mist ensam, om du är den mörkrädda typen. Den va rätt äcklig.

2008-11-10 @ 21:41:59
URL: http://plutans.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jo jag har hört nånstans att det ska komma en ny.

Vågar nästan inte tro det, för bra för att vara sant!

Och förresten, du bör nog inte se The Mist ensam, om du är den mörkrädda typen. Den va rätt äcklig.

2008-11-10 @ 21:44:20
URL: http://plutans.blogg.se/
Postat av: Elin

The Mist var inge bra, jag har sett den. Jag tycker den var för overklig.

2008-11-10 @ 22:22:11
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0