Älskar inredning och allt som hör till!

Hej hopp!

Roligt med alla som kommenterar :) Då vet jag att det iaf är nån som läser ;P
Nu har jag varit på Rummet i två dagar, det blir bättre och bättre.
Är främst på lagret just nu med en jättetrevlig kvinna,
ska nog va med henne hela veckan. Hon är dekoratör,
det jag ville läsa till förut.. men aldrig tog mig för.
Grymt duktig är hon också, så jag hoppas på att
kunna lära mig mycke från henne. Fick hjälpa henne
att planera ett vardagsrum idag, va en kund som ville ha hjälp.
Det va hur roligt som helst, hoppas att det blir mer sånt.
Längtar också tills jag ska börja va ute i butiken mer
och lära mig allt där, men det är bra att börja på lagret..
så man vet vars allting finns. Ska bli roligt att få va med
när alla julsakerna ska exponeras i butiken,
det blir sån mysig stämning då! :)

Nej, nu ska jag väcka älsklingen..
så jag hinner umgås nåt med honom.
Har mest bara sett One Tree Hill sen
jag kom hem.. men det är ju så bra!!

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: sis

kul att de e bättre på praktiken nu :)

trist att du inte kommer hem!!

2008-10-14 @ 22:37:06
Postat av: BA

Hälsningar hemifrån liksom :)

2008-10-15 @ 16:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0