Inbjudan :)

Idag kom en inbjudan till nyårsfirande i Ystad,
hos Anna och hennes pojkvän Mikael. Anna hade
ju redan hunnit skvallra, eftersom jag ringde just när
hon satt och gjorde iordning alla inbjudningar.
Jag ska troligtvis fara, är ju långledig då.. så varför inte? :)
Skulle dock va skoj om jag kunde lyckas få med mig Johan,
har ju iaf ett bra tag på mig att övertala honom :)
Mitt tjejgäng hemma i Lycksele brukar alltid ordna
en nyårsfest, men det här året hade vi tänkt slippa.
Ganska skönt att bara få komma till ett ställe och
få allt serverat, plus att man slipper städningen
dagen efter.. det är nog det bästa! Så därför skulle
det va roligt att fara iväg en sväng istället.
Har ju ändå tänkt hälsa på Anna länge,
så nu blir det nog äntligen av! :) Mysigt att se hur dom bor,
har ju sett kort.. men det är inte samma sak.

Äntligen helg, men utan älsklingen. Tråkigt!
Tur att han inte är borta alltför ofta :)
Miss you honey!

Kanske dags att lägga sig nu?..
Fastnar alltför lätt vid datorn ;P

Hade dock tänkt hinna få nånting
gjort imorrn, så det är nog dags att säga go´natt!

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0