Pasta, surr & presenter :)

Glömde ju att skriva i förra inlägget att jag & Alex köpte med
oss mat från Knut´n. Snacka om att jag har saknat deras
pasta a´la Knut´n. Den klår det mesta :)

Lördagen fortsatte hursomhelst med en promenad till kusin Jenny
främst för att få käka upp hennes potatisbakelser ;P
Hehe.. nej då, alltid lika trevligt att hälsa på där.
Fick sällskap av syrran också när hon väl hade slutat jobba.
Blev en massa surr, tv-tittande, popcorn & lite godis.
Vid halv tolv nångång for jag & syrran hem till hamn
och slog in paket i väntan på att mamma & Robert
skulle komma hem från Turkiet.

Vid ett klev dom äntligen in genom dörren,
roligt att hinna träffa dom innan jag skulle åka
hem hit (sundsvall) igen. Plus att mamma hade
köpt med sig presenter till oss :)
Alltid lika välkommet!

Här är det jag fick:

En skitsnygg Prada-väska i lagom storlek


En supersöt Betty Boop-t-shirt



Och älskling, visst är du nyfiken på vad jag har köpt till dig?
Men tyvärr, du får lov att vänta tills du fyller år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0