Guldknappen 2009, he makes us proud! :)

Hade ju inget internet när jag först fick veta om det här.. men nu har jag
det och självklart måste jag ju få skryta, här nedan har ni världens bästa
farbror! :) Han gjorde min balklänning och har sagt att han skulle bli arg om
han inte fick göra min bröllopsklänning :) Det jag skulle komma fram till va
att han nu har gjort en klänning till Linda Lampenius, visst är han grym?!! ;)

På torsdagskvällen var det dags för Damernas Värld att för 28:e året i rad
dela ut sitt prestigefyllda pris Guldknappen. I år gick priset till designern
Carin Wester. Förutom en fantastisk visning av vinnarens höstkollektion
bjöds det även på mingel för sveriges samlade modeelit långt in på
småtimmarna.


Joakim Hedin & Linda Lampenius

Joakim Hedin & Linda Lampenius

Bild tagen från http://www.stureplan.se/articles/9834/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt=)... ja jag hoppas det blir bra..=) Hoppas allt é bra mé dig! Kram

2009-08-17 @ 23:38:20
Postat av: Anonym

Ja nu fick du skryta ;D gåre bra o jobba nu då?

2009-08-18 @ 01:07:04
Postat av: BA

Kul att allt funkar igen.

P+K

2009-08-18 @ 07:47:25
Postat av: alexandra

jävlar så snygg! Precis min stil! Undra hur mkt hon vill ha för den? :D

2009-08-18 @ 12:34:27
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så himla fränt! Han kommer bli eller kanske redan är (??!) jätte känd!

2009-08-21 @ 20:05:50
Postat av: Elin

haha, det var så roligt när jag skulle berätta om detta för Emma och hon direkt klämer ur sig men Elin hon heter ju inte Lampenius hon heter ju Lampen! Ja, hon är så rolig min syster, och självsäker. ;)Men jag hade rätt så jag ska nog påpeka det för henne. =)

2009-09-09 @ 10:01:58
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0