Tidsfördriv..

Hade just tänkt försöka uppdatera bloggen litegrann..
men internet går så fruktansvärt segt!! ;( Telia har strypt
hastigheten för oss.. och det går inte att uppgradera.
Telia suger fett! Men men.. jag hann med att svara på alla
dom här frågorna som jag snodde från syrran iaf. För några
bilder går inte att ladda upp just nu. Ska försöka igen imorrn..
så nu vet ni varför det inte händer så mycke här.

Som syrran skrev, ett långt tidsfördriv ;P

1. Vilken svordom använder du mest?
Helvette!!

2. Äger du en iPod?
Nej, en svart gammal mp3 som funkar fint!

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Inget just nu.. har ju helg!!

4. Hur många resväskor äger du?
2st av den mindre varianten.

5. Använder du flip-floppar?
Nej, väldigt sällan.

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Sen jag flyttade till Sundsvall har det mest blivit på ICA,
förlåt mitt kära COOP ;/

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Vara med såklart!

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Imorse såg jag Just Like Heaven och sen kom jag på att
jag såg halva Honey ikväll.

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
En väninna

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En takvåning (eller ett hus) och en utlandsresa.

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, men det händer inte ofta. Är en effektiv person ;P

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig att somna snabbare?
Nej, aldrig. Det behövs inte, somnar på direkten.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Har ingen CD-spelare just nu, den ligger i ett förråd.

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Säg det ;P Men jag gillar Beyonce och Chris Brown.

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Nej, inte som jag kommer på.

16. När var senast någon stötte på dig?
Bra fråga, va nog länge sen.

17. Vad åt du till middag senast?
Kebab med ris, sallad och bröd.  Idag blev det inte någon direkt middag
utan sen lunch och sen blev det några mackor.

18. Använder du huvtröjor?
Sällan, har inte så många som jag tycker om.

19. Kan du vissla?
Nixpix.

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Min kära syster.

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Ja du, en attraktion där man åker omkring i en flotte i vattnet.
Minns inte ens vars jag åkte den.

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Alltid finns det nån elaking.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
060

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Japp, självklart!

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
STORT, IN-gallerian ligger inte långt bort ;)

26. Hur många syskon har du?
3, två systrar och en bror.

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej.

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
The Holiday, Sex and The City-avsnitten och Ensam Hemma-filmerna.

29. Äger du några popband t-shirts?
Nej.

30. När flög du senast?
Ja du, bra fråga. När jag åkte på kurs till Linköping, kanske.

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
3st, den 4:e står i hallen.

32. Läser du för skojs skull?
Ja, men det har inte blivit på länge nu.

33. Pratar du några andra språk?
Engelska (hyfsat bra).

34. Diskar du din egen disk?
Ja, oftast.

35. Har du gråtit offentligt?
Ja, det tror jag.

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär.. är lite gammalmodig ;P

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Så ofta som jag kan, är bra på att "suga åt" mig info om olika saker.

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Nej, faktiskt inte.

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, det spelar faktiskt ingen roll.

40. Kan du kasta macka?
Nej, men lyckades nån gång som liten ;P

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, inte det.

42. Vad har du med dig in på bion?
Godis och självklart popcorn.

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Det är Helena Westerlund, min nuvarande. Hon är super! :)

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej, det har inte blivit så.

45. Vad har du för väder?
Minusgrader och lite blåst.

46. Har du en blogg?
Självklart, du är ju här redan :)

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Företagsekonomi och Mode & design

48. Gillar du att flyga?
Ja, inget fel med det och fort går det.

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Omtänksam & lojal

50. När sov du senast på golvet?
Det va grymt länge sen!

51. Vilken är din favoritdrink?
Brainsquasch (eller hur det nu stavas?)

52. Gillar du din boende-situation?
Ja, hyfsat.. bra läge, men lite för liten och dyr!

53. Vilken är din mammas hemstad?
Lycksele

54. Din pappas hemstad?
Vet faktiskt inte, men i härliga Skåne nånstans :)

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Helst kring 8 timmar.

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Fullbokade är dom ofta, men inte så våldsamt stressiga.

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej, jag va/är ganska tyst av mig.

58. Vilken är din favoritfrukt?
Hm.. clementiner, tror jag.

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nix, inte ett dugg.

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
24 år, huvva va tiden går fort! Hinner knappt med..

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nja, inte när det kommer till andra. Då bryr jag mig inte så länge man förstår vad det står.

62. Tror du på liv på andra planeter?
Nja, tveksam.

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Älsklingen, har inte träffat så många på senaste.

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Ett "Det", men för övrigt så bryr jag mig inte ett skvatt.

65. Vad var det senaste du åt?
Godis

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Det är väldigt olika, från person till person.

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Maria från några släktingar, men Evelina vet jag inte riktigt.

68. Gillar du senap?
Nej, huvva.

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det kunde ha varit värre, ryck upp dig!

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej, tror inte det..

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Kommer inte på nån just nu, nån annan som gör det?

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej, aldrig.

73. Tycker du om att krama folk?
Ja, är en kramig person :)

74. Skulle du säga att du är trendig?
Hyfsat, men ekonomin räcker inte till riktigt just nu.

75. Äger du en digitalkamera?
Ja, världens bästa ;P

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Nån tjej som va med i Dark Angel (vet inte ens vem), Shannen Doherty 
från Förhäxad och MonaLisa.. ingen rolig direkt!

77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Ja, det kan va ganska irriterande.

78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ingen bok, brukar inte läsa hemska.

79. Tycker du att du är attraktiv?
Vissa dagar :)

80. Vad är du allergisk mot?
Laktos, annars inget som jag har märkt.

81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, verkligen inte. Det är bland det godaste jag vet!

82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Hm.. det va svårt, Casper kanske ;P

83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Av dom som orkar och det gör nog bl.a Elin :) Sen så ska jag
göra Alexs utmaningar, så då kan hon göra den här ;P

Nej, nu ska jag dra mig till sängen.. less på det här internet.
Hoppas att det går att publicera nu iaf.. håll tummarna! Go´natt!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

var ju så måååånga frågor! Har ju inte tid:P

2009-02-22 @ 09:49:35
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Eldorado på Liseberg ;)

2009-02-22 @ 12:47:45
URL: http://www.iarewhoibe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0