Färgning..

Begravningen va fin.. men självklart väldigt ledsam.
Värst va det när familjen gick fram och la rosor
och när det va en som sjöng första låten
i bildspelet som finns här på bloggen.
Då gick det inte att hålla tillbaka tårarna.

Efter begravningen bestämde jag mig dock
för att hitta på nåt skoj. Så jag och syrran köpte
hårfärg till mig och satte igång att färga.. och vi va
visst några tidsoptimister. När jag va färdig med håret,
vilket blev lite mörkare och åt det rödare hållet, och hade
tagit på mig några nya kläder (bilder kommer sen) va
klockan vid halv nio. Så jag halvsprang backen upp till
Katta, vi skulle ha tjejkväll och jag skulle fira Lina i efterskott.
Blev en trevlig kväll, med en massa prat och Let´s Dance.

                        Efter..
     
                         Före..
                   


Kommentarer
Postat av: Alexandra

snyggt!

2009-02-03 @ 22:13:18
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0