Utmaning!

Fyra tv-program som jag brukar se på:

Vakna med the Voice, Lipstick Jungle, Såld på hus och Lyxfällan.


Fyra saker som jag gjorde igår: Städade, strosade runt i Birsta med My,
såg på Melodifestivalen med älsklingen, pratade i telefon (med Elin & syrran).


Fyra saker som jag längtar till:
När jag blir färdig med utbildningen
(vill börja tjäna pengar igen), när Angelica, Lina och Katta kommer på besök,
när jag ska hälsa på Anna i Ystad och när jag vet vad jag ska göra/vars jag ska bo.


Fyra saker som står på min önskelista:
Sminkkurs på MakeUpStore, ett heltidsjobb, en ny lägenhet, shopping/res-pengar :)


Fyra saker som jag tycker om att göra:
Umgås, shoppa, pyssla och spela spel.


Fyra saker som jag avskyr:
Toaletter, fördömande människor, bråk, sjukdomar m.m.


Fyra saker som jag åt igår:
Pasta med skinksås, godis, pizza och tunnbröd .


Fyra bloggar jag utmanar:
Elin, Lina, Johanna och Emelie


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej.. jo det blir flytt i mitten av maj.. längtar.. Hoppas allt é bra mé dig.. krama

2009-02-22 @ 22:46:03
URL: http://zincriosa.blogg.se/
Postat av: Cecilia

hehe ja men jag menar ju de;P men den e då hel å fin fortfarande ;D

2009-02-26 @ 22:12:57
URL: http://www.iarewhoibe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0