Ingen Formex, men möbelmässa!

Det blev tyvärr ingen Formex-mässa för oss den här gången,
kanske till hösten istället. Blir däremot möbelmässan i början
av februari, längtar! Kommer att ha fullt upp några kommande helger..
Den 30 januari ska jag på Majas begravning, helgen efter det blir det
som sagt möbelmässan och den 15 februari ska jag åka hem till Lycksele,
för då ska lilla Alice döpas :) Får väl se om jag orkar komma hem till marknan,
annars hoppas jag att jag får besök av några kompisar hemifrån helgen efter
när jag fyller år.. får se om allas kalendrar matchar ;)

En bild på mitt nymålade tidningsställ :) Ville inte ha själva "ramen" träfärgad,
så jag fick tidningsstället plus en färgburk & pensel, av mamma i julklapp.
Hon tyckte att jag kunde få göra grovgörat själv ;P

Kommentarer
Postat av: Elin

Det blev ju super. =)

2009-01-19 @ 19:06:46
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0