Kanske Formex?

Händelserik dag idag (läs: torsdag).. gick en lång promenad upp
till Sidsjön med Mariana, för att plugga och hälsa på My. Va egentligen
tänkt att vi skulle pyssla med bokföringsuppgifterna.. men ingen av oss
va direkt så sugna på det. Blev en massa annat istället, jag & My hann
börja spåna på idéer inför vårt projektarbete.. känns grymt bra det här.
Tänk om det skulle bli verklighet! :)

Hihi.. sen så fick vi en "knäpp" och kollade upp hur mycke det skulle kosta
att åka tåg till Stockholm i helgen. Min chef på Rummet berättade nämligen
att Formex-mässan är tills på söndag och han tyckte att jag skulle fara dit
om jag hade möjlighet. Berättade det för My och hon har varit där förut och
ville gärna fara dit den här gången också. Hennes mamma har troligtvis
biljetter som vi kan få. Skulle va superskoj, men vi har inte riktigt bestämt
oss än.. kommer isåfall inte hem förrän vid halv tolv på söndagkväll.
Bestämmer oss nog imorrn.. pirrigt! Har drömt om att fara dit länge,
sen jag läste om det första gången i en av mina inredningstidningar ;)

Resten av dygnet har spenderats med att måla klart (förhoppningsvis)
mitt tidningsställ. Det blev svart och snyggt! :) Har även sett en av filmerna
som jag fick i julklapp, The Perfect Man. Grymt roligt med en massa filmer,
såg även några avsnitt av Svensson Svensson (de gamla avsnitten förstås).
Dom är bäst! Kanske är jag som har dålig humor, men jag har velat ha dom
avsnitten länge ;P

Nej, nu är det nog dags att hoppa i säng om jag ska hinna med allt imorrn.
Tänkte gå förbi Sax och Kam och hoppas att nån har tid att klippa till min lugg,
det behövs verkligen. Sen är jag bjuden hem till Ylva, roligt att se hur hon bor.
Efter det ska vi nog åka ut till Birsta med My & Mariana och när jag kommer
hem har älsklingen kommit :) Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: sis

Och formex är vad? :P roligt att du har o göra iaf ;) till skillnad från andra hehe..

2009-01-16 @ 00:44:11
URL: http://iamwhoibe.blogg.se/
Postat av: Alexandra

dålig humör? :P

2009-01-16 @ 12:03:32
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag ändrat mitt stavfel ;P

2009-01-16 @ 13:08:20
Postat av: sis

aha ja men det är ju definitivt nåt för dig ;D hoppas ni kan åka då!

2009-01-16 @ 13:24:30
URL: http://iamwhoibe.blogg.se/
Postat av: gnarspen

tjoflöjt, halkade in på din blogg.

2009-01-16 @ 18:44:32
URL: http://www.metrobloggen.se/gnarspen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0