Redan helg!

Skönt att redan ha helg.. har varit en lite annorlunda vecka eftersom en av
våra lärare fick magsjuka.. huvva! Men då fick vi iaf tid över att jobba mer med
bokföringen.. va ju borta två dagar förra veckan. Så jag låg efter litegrann,
många andra också.. men nu är jag ikapp. Känns skönt! För det va det som
blev våran hemuppgift i veckan, p g a att halva klassen ligger i influensan!
Hoppas att jag inte drabbas av varken det eller magsjuka, men jag brukar
sällan bli sjuk så jag blir nog inte det den här gången heller :)
Hursomhelst, så har jag inga måsten i helgen. Hipp hipp hurra!!


Kommentarer
Postat av: E

Peppar, peppar! Att du inte blir sjuk. Men jag är sjuk. (hehe) Sjukt sugen på att komma till Sundsvall och hälsa på dig! Det var bland det roligaste jag gjort på länge när jag var dit senast. =) Massor me kramar!

2009-01-21 @ 19:42:38
Postat av: sis

Bra jobbat att ta igen det :D skönt! men då e du ju smart också :D

2009-01-21 @ 21:13:08
URL: http://iamwhoibe.blogg.se/
Postat av: Alexandra

skönt! Jag har tänkt ringa flera kvällar och prata skit men det har som inte fallit sig. Jag ska försöka ta mig till telefonen och ringa snart!

2009-01-21 @ 21:53:08
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0