Tung dag..

Igår va jag tillsammans med Helena, Tina och Hans-Olov och besökte
Majas familj under dagen.. det kändes skönt, ni är underbart varma människor!
Va som att en tung sten lyfts från hjärtat.. kände en viss lättnad inför kvällen,
fastän jag visste att det skulle bli jobbigt och det blev det. Va så fint att se hur
många som ville gå dit och visa sin omtanke och dela sin sorg. Hörde att nån
hade räknat hur många som va där.. och det va över 300 st. Det visar verkligen
vilken toppentjej hon va.. och är fortfarande i våra minnen!




Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, lämnade du den där ljuslyktan? Den var jättefin :)

2009-01-10 @ 16:18:52
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Anonym

jättefint! KAn tänka mig att det var en tung dag.



Samtidigt kan jag tänka mig att sånt här kan bli "fel" också (från vissa). För vissa blir nog mer vän med henne nu, än vad dom var då. Det är inte att hedra henne.. Alltså du vet vad jag menar!

2009-01-10 @ 16:27:32
Postat av: Alexandra

det var jag!

2009-01-10 @ 16:27:54
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: linnea

till kommentar ovan... Jag tycker det är dumt att folk säger att man inte hedrar henne för att man sörjer att hon dött... så himla dumt. Vem som helst ska väl få sörja, oavsett om Maja var ens bästa vän eller om man inte kände henne alls. När en så ung och underbar tjej dras ifrån oss i en så liten stad, drabbas alla och alla har väl rätt till att vara ledsna oavsett vem det är som dör!



Hörde att det var väldigt hemskt men samtidigt fint att gå dit den där kvällen.. det är ju inte direkt sådant man vill göra varje dag. hoppas de flesta inte behöver göra det mer för någon som försvinner i så ung ålder!

2009-01-14 @ 00:02:35
URL: http://linneah.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0