Motorveckan, onsdag

I onsdags började min 5 dagars långa ledighet, härligt! Det firades med
fest och började med att kolla på skotershowen på vattnet :) Sen blev det
en kort förfest hos Katta, innan vi drog på skogskåtan. Hade en grymt trevlig
kväll och va inte hemma förrän vid fyra på morgonen och alla vet ju att det
inte är likt mig ;P Här kommer onsdagen i bilder!

Fina Angelica med sitt långa hår :)


Katta med en mystisk blick ;P








Just me ;)


Jag och Ronny, det va inte igår ;P




Glada Jens!










Johanna, roligt att du kunde va med! :)




Testar mitt rosa läppglans från MakeUp Store :)






Sötaste Alex :)



Kommentarer
Postat av: Majja

Vad hade du gjrot med håret? Super fint!!!!

Tok saknar dig Maria!!

2009-07-28 @ 14:40:09
Postat av: alexandra

ja bilderna på mig blev godkända iaf:P

2009-07-29 @ 21:39:05
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: My

Shit va fin du va i håret!!! Ny klippt eller har du "bara" lockat till det?? Skit fint va det iallafall!!

Vi MÅSTE ses snart!!!

Saknar dig o Majja MASSOR!!! :´(

2009-08-07 @ 22:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0