Fullspäckad vecka!

Oj oj, sen sist har det hänt en hel del. Alla mina saker är
nu hemma i Lycksele, känns grymt skönt! Nu längtar jag
bara tills jag får samla ihop allting, just nu har jag saker
på fyra olika ställen.. kanske inte det ultimata, men vad
ska man göra när man har samlat på sig så mycke? ;/

Annars har jag pysslat med lite av varje:

Lördag:  Pappa fyllde 50 år :) Umgicks med kusin Jenny.
               Jag och Jens drog till Åmsele och träffade folk,
               mycket trevligt :)

Söndag:  Tog det lugnt hemma hos pappa och gick en
                promenad med lilla Brolle :) Umgicks med Jenny.

Måndag:  Va på ett givande möte och fixade med lite annat.
                körde till Umeå med Jenny och hälsade på min
                morbror Lasse, han är så söt! :) Krya på dig!
                Umgicks med Johan ett tag, trevligt :)

Tisdag:   Umgicks med Alex och Alice, vi va även förbi en sväng
               hos Johanna. Sen på kvällen åkte jag, Angelica och 
               Katta till knaften och kikade på Johanna Melins hus.
               Grymt snyggt sovrum! :)

Onsdag:   Gick en sväng på stan. Bakade till mamma,
                 busade med lilla Elsa och nu har jag nyss gjort
                 middag. Nu återstår färgning av håret och ett
                 besök på Mysak :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0