Fy f*n va jag är bra!!

För i fredags tog jag en Kvalificerad Yrkesexamen, gick ut med toppbetyg
och nu kan jag kalla mig själv för Butiksledare/säljare. Är grymt nöjd!! :)
Har kompetensen att bli chef.. inte dåligt :) Så nu ska jag bara hitta ett jobb
som matchar med det också, det är det som är det svåra. Speciellt när man
befinner sig i lilla Lycksele ;P

Kändes lite vemodigt att lämna alla i fredags, speciellt när det va så grymt
skoj hos Therese. Kommer att sakna mina underbara klasskamrater, det
är ju dom som har varit min vardag under det senaste året. Men vi ska ju
ha en återträff sen, ska bli hur skoj som helst att träffa alla igen och se vad
alla pysslar med och speciellt vad jag själv gör just då ;) Den som lever får
se, som man brukar säga! Kram på er!

Bild på min grymt snygga examensklänning ;)


Just innan vi skulle bege oss till examenslunchen..


Kommentarer
Postat av: E

Grymt snygg klänning! =)

2009-06-07 @ 16:47:01
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: My

GRATTIS!!!!

Ja du fan va du är bra!! Tack för all hjälp under året!! Det är mycke din förtjänst att jag oxå fick topp betyg!! (dock inte lika TOPP som du) =)

Ja du jag säger så här: Bättre chef än dig kan man nog inte ha....jo föresten...JAG såklart!!! =)

Ha det bäst o lycka till med ALLT!!

Håller dom tummarna jag har!! hihihii

KRam kram

2009-06-07 @ 22:28:11
Postat av: Lina

Grattis!!!!...Känns konstigt att jag oxå kunde ha vart där..men men

Jättesnygg klänning..passade dig bra..=)



Kram

2009-06-07 @ 22:53:15
URL: http://zincriosa.blogg.se/
Postat av: syrran

Sjukt bra gjort av dig! Jättefin du blev i klänningen :)

2009-06-07 @ 23:41:51
URL: http://beunique.bloggspace.se
Postat av: Anna L

grattis!! fin fin klänning vart kan man hitta den??

2009-06-08 @ 16:30:46
Postat av: Åsa

Oj jag blev kär i den där klänningen:-) Så fin

2009-06-14 @ 14:42:29
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0