Jag är kass!

Här har ni personen som är mest kass på att uppdatera sin blogg,
men mina långa arbetsdagar förklarar saken och sen ska jag ju även ha
tid att umgås med släkt och vänner. Tiden räcker helt enkelt inte till ibland.

Men har ändå hunnit med en del roliga saker och mer seriösa grejor, som en
affärsplan, budget och varit på möten. Men när syrran, Naima och Falah
var hemma umgicks jag mest med dom :) Miss you!! Fick även hjälp av dem
att göra några smycken. Fick nämligen ett kit av Katta & Johanna ett år när
jag fyllde år och först nu har jag använt det ;P Det va faktiskt roligt, så nu ska
jag köpa på mig lite fler grejor och göra lite mer avancerade smycken hade
jag tänkt :)



Kommentarer
Postat av: E

Nej vad kul att göra smycken. Jag vill också! Vi kanske skulle suttit och pysslat lite nån dag när du är här? ;)

2009-06-29 @ 08:26:46
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0