Rosa, limegrönt & turkost!

Nu när jag ändå är inne i ett il, kan jag ju skriva ett inlägg till :)

Tänkt börja med att säga till Anna L att min examensklänning är från SALT,
så nu vet du det och om det var nån annan som undrade :)

Nu har mamma och Robert dragit till stugan i en månad ungefär.. så nu
har jag flyttat in till min kusin ett tag. Det är mycke roligare än att bo helt
själv i ett stort hus ;P Vi har börjat med att ha Felicity-maraton varje kväll
efter jobbet, älskar den serien.. men Jenny är nog lite less vid det här laget,
så jag får nog muta henne för att hon ska vilja fortsätta :) Ska iaf laga
blåbärspannkaka till middag imorrn, så hoppas att hon älskar den ;P

Jag fick skjuts hem till hamn ikväll för att hämta några saker, så då passade
vi på att låna mina gamla balkongmöbler. Har "pyntat" lite på Jennys balkong,
det blev så mysigt! Längtar tills jag har mitt eget place ;) Men snart snart..
va och kikade i lägenheten i veckan och kan knappt vänta tills jag ska flytta in.
Har även bestämt mig för vad jag vill ha för tapeter.. hihi, det kommer att bli
så fränt och så jag! Rosa, limegrönt och kanske turkost.. vad tror ni om det? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som Maria det!! =)

2009-06-28 @ 23:49:22
Postat av: Johanna

Då borde du trivas som fisken i vattnet :)

2009-06-30 @ 19:28:44
Postat av: Emelie

Det var varken en klänning eller ett linne, nämligen en byxdress : )

Haha, hur hemskt trodde du huset skulle se ut egentligen?! : )

2009-07-01 @ 00:57:06
URL: http://plutans.blogg.se/
Postat av: sis

avis jag blir, hoppas ni har en rolig tid som sambos ;D hehe ska bli spännande att se din lgh sen!

2009-07-03 @ 00:57:56
URL: http://www.beunique.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0