Turen har vänt!

Igår va första dagen på jobbet och vilken lång dag.
Blev nog närmare ett tolvtimmarspass.. för vi gjorde
schemat efter stängning, men vilket superschema jag
fick!! Iaf för att vara jag :) Är ledig fre-mån helgen som
Elin ville att jag skulle komma till Vilhelmina och ons-sön
under motorveckan. Det har nog aldrig inträffat, men nu
kan jag äntligen va med hela veckan :)

Sen så har jag en glad nyhet att berätta: jag har fått en
lägenhet och inte vilken som helst, utan den som jag
helst av allt ville ha. Flyttar in i en tvåa på Manhattan i
juli nångång ;) Är superglad!!

Nej, blev en lång arbetsdag idag med.. så nu ska
jag koppla av en stund och hoppas på att syrran &
lilla Naima kommer hem snart. För sen blir det
sängen som gäller. Ha det! :)

Kommentarer
Postat av: Johan Nordin

Faan va kul! Grattis! Får komma och hälsa på dig någon dag, har aldrig varit i lycksele:P

Kanske är dags:P

2009-06-09 @ 21:13:11
URL: http://johannordin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till lägenheten!! shiit va kul att du fick den :)

2009-06-09 @ 21:57:06
Postat av: alexandra

åh vad bra! Du vet ju att jag finns här när du ska inreda:P

2009-06-09 @ 22:17:32
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Majja

grattis maria till ditt nya hem,skönt å få ett eget hem...Turen har som sagt vänt för dig. Härligt. Saknar dig.

2009-06-09 @ 23:28:06
Postat av: Emelie

Grattis! : ) Kan tänka mig att det känns suuuperbra!

Vart har du börjat jobba?

2009-06-10 @ 00:05:11
URL: http://plutans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, va roligt att du fick lägenheten :) Och det är ju snart Juli också.. hehe Jag hoppas jag kan va med och festa nångång under motorveckan i år. Skulle va kul :)

2009-06-11 @ 19:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0