Arlöv!

Ja, nu har jag avverkat en av mina semesterorter, nämligen Arlöv :)
Höll dock inte på ta mig dit, för jag höll på missa flyget.. hahaha..
hade varit på flygplatsen i flera timmar i förväg, men de hade bytt gate
utan att jag hade märkt det.. från 43 till 32, jag fick springa ;P Hahaha..
Hann ju som tur va med, så jag har varit och hälsat på farmor och farfar
i några dagar, åkte till IKEA, men annars blev det mest kortspelande
(Gin Rummy, ett av mina favorit-kortspel). De skjutsade mig till Ystad igår,
hem till Anna :) Ska uppdatera mer om våra äventyr sen ;P Tänkte bara se
till att behålla några läsare tills dess ;) Kram på er!



Utsikten från farmor och farfars lägenhet, 9:e våningen..

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha vilket nervvrak man skulle varit om man missat gaten! Ha så kul i det södraste södra!

2009-05-09 @ 13:44:11
URL: http://beunique.bloggspace.se
Postat av: alexandra

ja, du kan uppdatera 1 gång per år! Jag läser ändå:D

2009-05-09 @ 16:36:22
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0