Maj är inte min månad..

Oj oj oj, maj är verkligen inte min månad.. det enda positiva som har inträffat
är att jag har blivit moster till lilla Naima, annars har maj sugit fett! Usch och
blä, säger jag bara.. har inte fått nåt svar om lägenheten som jag vill ha än,
fick inte ett av jobben som jag ville ha, mina köksstolar har gjort så att det har
blivit en missfärgning/reaktion på golvet i lägenheten som jag flyttar ifrån på
torsdag (kommer troligtvis att kosta mig 6500kr, jippie! eller inte..) mer vill jag
inte skriva här, men många av er vet vilket helvete jag har haft med en viss
person under det här året, ska bli så grymt skönt att slippa den personen.

Och inte nog med det, när jag och My hade redovisat examensarbetet så
ramlade jag i trappen och stukade foten (missade sista trappsteget)..
något klantigt! Hade så fruktansvärt ont igårkväll så vi åkte in på akuten
för att kolla så att ingenting var brutet, fick röntga efter tre och en halv timme
och som tur var så var det bara en stukning. Kan iaf stödja på foten idag,
det gick inte igår. Men det är ju lagomt roligt att va handikappad när man
ska flytta och städa ur en lägenhet. Är nog jobbigt ändå. Tur att jag har
några som hjälper mig! Ni är guld värda!

Såhär bra kändes det iaf att vara klar med examensarbetet! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackars dig : /

Jag hör ju att det är på tiden att du kommer hit, där du hör hemma : )

Lägenheten var inte i superbra skick, men vi tänker lägga ett bud ändå. Man kan ju alltid bygga om tills man är nöjd : )

2009-05-26 @ 18:54:28
URL: http://plutans.blogg.se/
Postat av: E

Ja fasiken vilken otur du har! Men nu är ju maj månad snart över så kanske du kan hålla ut. Vet inte om jag har sagt det men tack för tunnan. Vi höres! Kraaam

2009-05-26 @ 19:10:21
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: alexandra

ja nu får du komma hem!

2009-05-26 @ 20:53:24
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men allt ska då drabba dej! :( Men om du inte får lägenheten du vill ha, vart ska du bo då?

2009-05-27 @ 13:06:49
Postat av: Johanna

Ja, vi får nog dela lite på oturen du och jag. Men det är ju bra för en och samma ska dela på all otur :P Nä, de sa till mej att det kunda ila lite.. De hade aldrig sett så stark reaktion efter en blekning. Så de blev nog lite förskräkta näe jag ringde och grina i telefon. Det va näst intill outhärdligt. Man är ju så känslig i munnen också. Men nu ikväll känns det knappt nått, så tack och lov så va det snabbt övergående. :)

2009-05-27 @ 20:07:45
Postat av: syrran

Jäkla tragiskt men nu har du ju hamnat i hembyn igen iaf ;D hoppas foten känns bättre nu!

2009-05-29 @ 22:21:53
URL: http://beunique.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0