En helg i Villis ;)

Hej hej alla glada! :)

Just nu befinner jag mig som flera av er vet, hemma hos världens bästa
Elin i Vilhelmina! Älskar att hälsa på här och umgås med Elin, det är så
mysigt :) Känns precis som förut, vi bara tar det lugnt, äter gott och
pratar om allt mellan himmel och jord :) Här kan man dessutom varva
ner och va för sig själv en stund utan att vara tråkig.. hehe.. precis som
det ska va att umgås med en kompis, tycker jag. Man skulle kunna säga
att det här är mitt lilla vilohem ;) 

Här kommer några bilder från helgen, men den är ju inte slut än..
vi har bara tagit en liten O.C-paus ;)

Igår åt vi hemgjord pizza, mycket gott!

Höll på frysa ihjäl inomhus igårkväll och då tvingade Elin med mig ut,
för att hon ville ha sällskap när hon skulle röka.. och som den bästa
vännen man är, så ställde jag upp.. fast självklart utan att röka. 
Men va tvungen att klä på mig en hel del först.. haha.. en snygg
blandning av pyjamasbyxor, lånade saker och min supersnygga jacka.
Så Elin va tvungen att ta kort på hur jag såg ut ;P


Idag tog vi en lång sovmorgon och gjorde scones till frukost :) Sen
begav vi oss ut på "stan" en stund.. hehe.. men vi kom faktiskt fram till
att Vilhelminas shopping inte är så tokig, dom har mer än man kan tro :)
Fixade några julklappar idag faktiskt, riktigt nöjd!

När vi kom hem pluggade Elin i några timmar och jag kikade runt på
en massa inredningssidor. Beställde även några julklappar från en sida,
känns skönt att ha kommit igång med dom inköpen :)

Sen lagade vi en supergod middag, själv har jag gjort denna många
gånger förut.. men Elin blev riktigt imponerad över hur gott det blev :)
Nu ska vi fortsätta se The O.C och surra, ska nog även käka en glassbåt
som sen efterrätt :) För vi har ju även lite godis, dip och gurk- &
morotsstavar.. hur ska vi hinna käka upp allt? ;)




Kommentarer
Postat av: Elin

Jag håller med dig, det har varit en avslappnande och trevlig helg, förutom stunden då jag pluggade. Och nu sitter jag här med skolböckerna igen medan du ligger och sover. Det blir scones och te om några timmar. =)

2009-11-15 @ 08:46:35
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: Lina

hej! allt bra?... vad é det för inredningssidor du hittat?=)

2009-11-15 @ 21:11:34
URL: http://zincriosa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0