Kanelbullens dag!

Men det va faktiskt inte därför jag bakade just idag, har länge tänkt göra
det och tänkte passa på i helgen.. men hade glömt bort att det va just
den dagen. Kom på det igår, så det va lite komiskt :)

Fick dessutom besök av min kära morbror idag, det va oväntat men
mycke trevligt :) Glömde dock bort att bjuda honom på en bulle,
det är illa ;P Hehe.. det får bli en annan gång.

Idag har det varit en perfekt söndag med en lång sovmorgon, bakning,
pyssel med syrran, gosat med Naima och sett lite tv. Så skönt! :)

Snart ska jag ha en dejt med mina bästa vänner nuförtiden,
gänget i The O.C ;) Kram på er!




Kommentarer
Postat av: Elin

Mysigt du verkar ha haft det. =) Önskar att jag hade varit där och sett OC med dig. Skulle vilja se om alla avsnitten igen. Men om du har boxarna kanske jag får låna av dig sedan? ;)

2009-10-05 @ 07:46:44
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: Johanna

ååååh, så det är nu man ska komma på fika?! Vilket påminner mej om att jag ska ju bjuda på fika nångång :)

2009-10-05 @ 19:04:49
Postat av: Katarina

Shiiiit va dom såg goda ut!! ;) mummma!

2009-10-05 @ 20:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0